niedziela, 19 października 2014

Sałatka Colesław...do grila albo czegokolwiek:)

Popularna fastfoodowa surówka. No był grill, u mnie nie może obejść się bez tej surówko - sałatki:). Jest doskonała do mięsa z frytownicy a także do zwykłego schabowego!:)





potrzeba:
ćwiartka białeł kapusty
marchew 1 mała
cebula 1 mała

Sos:
majonez 3-5 łyżek
mleko 3-5 łyżek
cukier puder łyżka kopiata lub dwie
sok z połowy cytryny
þół łyżeczki soli
pieprz


kroki:   
Kapustę poszatkowałam, marchew starłam na tarce na dużych oczkach, cebulę drobniutko posiekałam. Sos przygotowałam  w takiej kolejności, że sok z cytryny dałam
na samym końcu, bo inaczej cukier się będzie ciężko rozpuszczał. Jeśli chodzi o kompozycję składników to każdy musi sobie sam po ekseprymentować, czy woli słodszą, kwaśniejszą, pikantniejszą:).
Gotowym sosem zalałam warzywa zamieszałam, przykryłam i wstawiłam do lodówki. Po godzince zamieszałam jeszcze raz dokładnie, to jedna z niewielu sałatek które należy schłodzić.
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz