piątek, 16 stycznia 2015

Błyskawiczna pasta do chleba a'la paprykarz

"Potrzeba matką wynalazku" :)

To moja propozycja na coś z niczego tanio i szybko:). W Biedronce kupiłam w promocji 4 puszki rybki już z myślą pasty do chleba...i wydumałam co poniżej:).





potrzebne:

- puszka śledzia w sosie pomidorowym z papryką (ja kupiłam 4 w promocji Biedronkowej:)

- 2 łyżki cebuli

- szklanka płatków jaglanych

 


 

 

kroki :

Zaczęłam od zaparzenia płatków jaglanych, to dość trudna operacja, ponieważ trzeba wlać dokładnie tyle wody ile potrzeba:))). Najpierw zalałam tylko tak żeby je zakryć, a potem jak ją wchłonęły dolałam tyle aby konsystencja była raczej zwarta. Jak płatki się parzyły posiekałam cebulę i otworzyłam puszkę z rybą. Następnie całość zblendowałam. Dodałam nieco pikantnego sosu meksykańskiego co mi się walał po lodówce:).

KONIEC:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz