czwartek, 11 września 2014

Lody waniliowe....


No i zachciało mi się szarlotki na ciepło z lodami waniliowymi, no można by skoczyć z koleżankami na ploty do kawiarni ale ja lubię zjeść dokładnie to na co mam ochotę i "pod zachcianki" zazwyczaj wytwarzam samodzielnie:). Przepis na szarlotkę znajdziecie TUTAJ.








potrzeba:
330 ml tłustej śmietany 30/36% 
330 ml tłustego mleka
jakieś pół szklanki cukru
dwa jaja
cukier waniliowy


kroki:
Po wymierzeniu wszystkiego wstawiłam do lodówki aby się schłodziło (mleko, śmietana). W tym czasie,  żółtka oddzieliłam od białek. Białka ubiłam, kremówkę także, żółtka utarłam z cukrem i cukrem waniliowym wszystko razem delikatnie wymieszałam.
I do maszyny :).
W duecie z szarlotką lody przeszły moje najśmielsze oczekiwania...MNIAM!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz